Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach
Autor Wiadomość
nemezis871 Offline
Fanaticus Znaczkolizakus
*****

Liczba postów: 1,370
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 4
Post: #150
RE: To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach
O, łosie Szczęśliwy Chciałabym zobaczyć łosia, a ja jestem wściekła na jednego sprzedawcę z Allegro. Dostanie takiego negatywa jak Litania do Wszystkich Świętych!

Sprawa wyglądała tak: Moja bardzo dobra kumpela dotąd nie miała konta na Allegro, a bardzo jej zależało na pewnych legginsach wzorowanych na tej modzie japońskiej jakoby. Cóż, to nie moja sprawa. Przesłała mi więc pieniądze 13-stego lutego, ja zamówiłam za nią te legginsy, dwie sztuki i przesyłkę i natychmiast zapłaciłam z wykorzystaniem opcji: płać z All, więc miał kasę 5 minut później na sukboncie allegrowym. Następnego dnia otrzymałyśmy prośbę o dopłatę 25 zł, bo przesyłka za każdą parę legginsów kosztuje 25 zł (jakos nie wierzę, by dwie pary cieniutkich getrów nie zmieściły się do jednego opakowania do kilograma, po prostu nie wierzę O matko). Koleżanka stwierdziła, że to troszkę za dużo jednak i szkoda, że nie napisano tego na stronie głównej, a tylko w opcjach dostawy. Przeprosiłyśmy i zapytałyśmy czy dałoby się wycofać z zakupu jednej ze sztuk (nadal była zdecydowana na jedną parę i już na upartego zapłącilaby i za dwie pary, bo nie dopatrzyła). Odpisano nam szybko, że owszem, to możliwe, ale on jako sprzedawca będzie musiał wystąpić o zwrot prowizji z Allegro, zgodziłyśmy się i przepraszając za problem poprosiłyśmy o to. No coż.. minął blisko miesiąc legginsow nie ma (czas realizacji niby 15 dni Szczęśliwy), kasy na koncie też nie. Wtedy przypomniałam sobie, że przecież dostałabym powiadomienie, że wystapili o zwrot prowizji, a nie dostałam takiego, wiec napisałam zapytanie co z kasą. Odpowiedzi żadnej. Po prawie półtorej miesiąca, w ten weekend posłałam monit, że jeśli nie dostaniemy odpowiedzi co z kasą i co z legginsami to juz w koncu 45 dni) to skladamy zażalaenie do administracji. Odpowiedź natychmiastowa: dziękujemy zap przypomniene, prosimy o nr konta. Podałam nr konta Judyty, odpisali ze kasa wpłynie do maks tygodnia. Super, nie? Po czym teraz otwieram wiadomość:

Otrzymałem zapłatę za przedmioty, w następnym dniu roboczym zostanie przekazane
zamowienie od Państwa.do realizacji na magazyn, gdzie zostanie przygotowana i nadana przesyłka Lotnicza z Chin


TERAZ DOPIERO?! No może człowieka jasna cholera wziąć! Nie dość, że upominasz się półtorej miesiąca o zwrot za jedną parę, to jeszcze te, za które zapłaciłyśmy normalnie zamawia dopiero teraz WykrzyknikZłyZłyZły Nic tylko zamordować! Jak będę miała natchnienie to rypnę takiego negatywa...

Wishlist Poland
Favy z Polski
Na wymianę
Blog
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-28-2012 07:05 PM przez nemezis871.)
03-28-2012 07:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach - nemezis871 - 03-28-2012 07:04 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości

Polecamy: ,

Partnerzy:

Chwilówki - porady, opinie, nowości
Kontakt | Postcrossing Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS