Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach
Autor Wiadomość
nemezis871 Offline
Fanaticus Znaczkolizakus
*****

Liczba postów: 1,370
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 4
Post: #1559
RE: To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach
Aniu, po prostu nie chcą mi wymienić prezentu świątecznego bez paragonu, a tak się złożyło, że mój chłopak kupował go wraz z kuzynką swoją i jej partnerem, bo kuzynka miała trzy zniżki po 20% do każdego jednego ubrania, więc ustawili się pod rząd, zapłacili trzy razy, a później kuzynka oddala mojemu koszulkę nocną dla mnie, reklamówkę sobie zabrała, ale o paragonie zapomniała, a później go wyrzuciła. No i tłumaczę im, że nie chcę zwrotu kasy, że mogę nawet dopłacić, do czegoś jeśli coś innego mi się bardziej spodoba, ale nie i milion różnych tłumaczeń, najpierw, że:

a) Ale my już mamy rok 2012 zamknięty - na moje pytanie, to po co piszą, że ma się 28 dni na reklamację/zwrot/wymianę, skoro najwyraźniej obowiązuje do konca grudnia, czyli musisz kupić najwcześniej trzeciego, zamknęła się, bo nie wiedziała co odpowiedzieć, a jak w koncu oprzytomniała, to mi mówi:

b) ale my nie zlokalizujemy tej transakcji bez paragonu - to jej wręczam dwa poprzednie i mówię, że sprawdzenie wszystkich transakcji, które miały miejsce w przeciągu pięciu minut od tych, na które mam paragony nie powino sprawiać problemu

c) wezwana zastępczyni kierownika już mnie w ogóle wkurzyła, bo nawet mnie nie chciała wysłuchac, tylko mówi, że już jej Pani kasjerka przez tel podała szczegóły oraz, że takie jest prawo, na co ja jej, że to nieprsawda, bo mój brat wymienił buty w Cropiie po połowie roku, bez paragonu, więc czym się różni Cropp od H&M na co usłyszałam coś, za co właśnie dostaną skargę w inspekcji handlowej

d) nasz sklep od Croppa różni się kierownikiem proszę pani - a mnie nie interesuje to jakiego oni mają kierownika, ja mam święte prawo konsumenckie wymienić coś co mi nie pasuje, zwłaszcza jeśli mam metkę i tego nie używała, a on mi to uniemożliwia dla swojego widzimisię Kierownik jest ważniejszy od prawa? O nie!

e) i znowu gadka: proszę spojrzeć, tutaj jest napisane, że podstawą reklamacji jest paragon, a jak jej powiedziałam, że dobrze obie wiemy, że ta klauzula jest bezprawna, dalej się ze mną kłóci. No to jej powiedziałam, że jeśli tego nie wie, to musi się douczyć i, że nie będę tolerować ignorowania moich praw. Skarga już poleciała do inspekcji handlowej, jeszcze jutro skrobniemy z chłopakiem do rzecznika praw konsumenta.

Wishlist Poland
Favy z Polski
Na wymianę
Blog
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2013 10:54 AM przez nemezis871.)
01-11-2013 10:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: To co nas raduje, wkurza, boli czyli wątek o naszych odczuciach - nemezis871 - 01-11-2013 10:52 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Polecamy: ,

Partnerzy:

Chwilówki - porady, opinie, nowości
Kontakt | Postcrossing Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS