tak
dostałam od nich wiadomość,że jesli nie odpowie na wiadomość,to zarejestrują moją kartkę,nie wiesz ile mniej więcej czekają na czyjąś odpowiedź (w sensie ile ma czasu,żeby odpowiedzieć na ich maila)?
Zwykle jak już konto jest zawieszone to 2-3 tygodnie, ale raczej bliżej dwóch.
szit. ja swoją też zgłosiłam, ktoś mi tam odpisał, że dziękują za wiadomość i przyjrzą się jej po czym mi odpiszą konkretnie, ale od tego czasu ani ona kartek żadnych nie zarejestrowała choć ciągle się loguje, ani oni nic nie zrobili ani nie odpisali.
gratuluję szczęścia w takim razie
Bo oni już nie odpisują - albo ją zawieszą albo nie. Mi Ana powiedziała tylko, że się przyjrzą i po miesiącu gdzieś zawiesili konto, a później skasowali. Żadnych więcej maili poza pierwszym i rejestracją kartki nie dostałam.
to po co piszą, że odpiszą?
Może z rozpędu
cóż...
a ja mam o jedno expired mniej, bo doszła moja Rosja po 71 dniach, co mnie bardzo cieszy, bo zeszłam już do 10 expired i 6 delejtniętych
a do tego podniosło moją nadzieję, że pozostałe dwie Rosje wysłane w tym samym terminie też jednak dojdą.
Kartki do Rosji, które wysyłałem między Świętami a Nowym Rokiem właśnie zaczęły docierać do adresatów czyli ponad 60 dni. Mam jeszcze takie ze dwie sztuki, więc chyba dojdą
Dziś do grupy expired dołączyły 3 kartki (wysłane tego samego dnia do Rosji, jednak nie winię PP a postcrosserów, którzy się nie logują i nie odpowiadają na wiadomości
). Tym sposobem mam 12 expired
Dziś też dotarła moja kartka wysłana do U.S.A. w przerwie świątecznej więc coś się chyba ruszyło
Razem z nią wysłałam jeszcze 2 offy i żaden nie dotarł, ale ciągle jestem pełna nadziei
U mnie kolejne dwie expired Rosje dotarły, wysłane jeszcze przed świętami, więc może jeszcze coś dotrze.
a u mnie expired będzie na pewno Singapur, który - jak teraz sprawdziłam czy się loguje - przeniósł się do USA
wkurzają mnie ludzie, którzy wiedząc, że czeka ich przeprowadzka (szczególnie na inny kontynent) nawet nie pofatygują się, żeby zmienić się na inactive
A zgłoś go do supportu, zobaczymy, co odpowiedzą... Pytałaś się go może, czy ktoś mu przekaże ID kartek, którego do niego dojdą jeszcze do Singapuru?
(03-10-2013 11:39 AM)Pasażerka napisał(a): [ -> ]wkurzają mnie ludzie, którzy wiedząc, że czeka ich przeprowadzka (szczególnie na inny kontynent) nawet nie pofatygują się, żeby zmienić się na inactive
No własnie mnie tak załatwił jakiś dzieciak z USA (pisałam już o tym w innym dziale).
Ja sobie poczekam aż kartka stanie sie expired i napisze do niego, z prośbą o rejestrację kartki i z pouczeniem co się powinno zrobić z kontem w przypadku przeprowadzki. Jak nie poskutkuje to napisze do supportu
Nie ukrywam, że jestem wściekła na tego dzieciaka, bo kartka którą do niego wysłałam nie była przeznaczona na postcrossing, a drugiej takiej nigdzie nie kupię
Mi się expirdnęła Rosja, pani się już ponad 3 miesiące nie loguje, jak kartkę wysyłałem nie logowała się miesiąc, no ale to była druga kartka przeze mnie wylosowana więc nie wiedziałem jak to jeszcze działa. A w zamian za nią wylosowałem Rosję, a jakże, nie logującą się 26 dni
mi się expirdnęła Holandia wysłana zaraz po Nowym Roku czyli juz za 5 zł. Chłopak loguje się regularnie.
teraz mam 6 ex-ów.
(03-10-2013 11:44 AM)Satai napisał(a): [ -> ]A zgłoś go do supportu, zobaczymy, co odpowiedzą... Pytałaś się go może, czy ktoś mu przekaże ID kartek, którego do niego dojdą jeszcze do Singapuru?
napisałam, wiadomo, ale domyślam się, że odpowiedzią będzie, że nie, że po co, że jak to
Swego czasu support nie miał oporów przed rejestrowaniem kartek do osób, które nagle wyjechały i pisały w profilu np. "będę za parę miesięcy". Znam z prywatnych kontaktów postcrosserkę z Finlandii, której taką właśnie kartkę zarejestrowali. Jestem ciekawa, jak potraktują przeprowadzkę...
The postcard PL-564267 sent to FANRUYI in China was registered by Postcrossing. The receiver has removed his account from Postcrossing. For this reason, this postcard was automatically registered for you as received.
(w końcu jej usunęli konto,widać,że nie odpowiedziała na wiadomość
)