Postcrossing Forum
Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji? - Wersja do druku

+- Postcrossing Forum (http://www.postcrossing-forum.pl)
+-- Dział: Postcrossing (/forum-5.html)
+--- Dział: Zamówienia (/forum-10.html)
+--- Wątek: Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji? (/thread-871.html)



Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji? - boney - 04-07-2013 09:42 PM

Witam Serdecznie.

Nie jest to reklama w pełnym tego słowa znaczeniu bo ja też nie jestem żadną firmą także proszę o wyrozumiałość Uśmiech. Mam 24 lata i jestem studentem. Wybieram się w tym toku na kolejna wyprawę rowerową - tym razem w kierunku jak w tytule tematu. Podczas szukania sponsorów na tegoroczną wyprawę rowerową wpadłem na pewien pomysł - mianowicie na oferowanie wysłania pocztówki z kraju w którym będę za drobny zastrzyk gotówki. Pomyślałem, że możecie Państwo być zainteresowani z racji waszego ciekawego hobby.

Byłbym niezmiernie wdzięczny za podanie informacji do znajomych kolekcjonerów. Jedyne co mogę zrobić to być wdzięczny, podziękować i wysłać pocztówki. Mało kto pewnie ma szanse zdobyc kartkę z Gruzji czy też Iranu, a dzieki temu ja będę w stanie zrealizować swoje marzenie Uśmiech
Proszę tutaj sobie przeczytać więcej na moim blogu:

http://boney.bikestats.pl/893057,Czy-ktos-reflektuje-na-kartke-z-Iranu-lub-Gruzji.html

a tutaj fanpage na facebooku.
https://www.facebook.com/blogpodrozniczy

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość! Uśmiech

Karol


RE: Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji? - Martina - 04-08-2013 07:37 AM

Bardzo fajna opcja, z tego co pamiętam to ekipa busemprzezświat też oferowała pocztówkę za parę złotych więcej Oczko jeśli zdążę przed Twoim wyjazdem mieć jakichś kilka złotych za dużo, to na pewno się skuszę. i przypuszczam że sporo z nas faktycznie tak zrobi Oczko dobrze trafiłeś. powodzenia! Szczęśliwy


RE: Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji? - Tulsa - 04-08-2013 10:31 AM