Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji?
Autor Wiadomość
boney Offline
Świeżynka
*

Liczba postów: 3
Dołączył: Apr 2013
Reputacja: 0
Post: #1
Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji?
Witam Serdecznie.

Nie jest to reklama w pełnym tego słowa znaczeniu bo ja też nie jestem żadną firmą także proszę o wyrozumiałość Uśmiech. Mam 24 lata i jestem studentem. Wybieram się w tym toku na kolejna wyprawę rowerową - tym razem w kierunku jak w tytule tematu. Podczas szukania sponsorów na tegoroczną wyprawę rowerową wpadłem na pewien pomysł - mianowicie na oferowanie wysłania pocztówki z kraju w którym będę za drobny zastrzyk gotówki. Pomyślałem, że możecie Państwo być zainteresowani z racji waszego ciekawego hobby.

Byłbym niezmiernie wdzięczny za podanie informacji do znajomych kolekcjonerów. Jedyne co mogę zrobić to być wdzięczny, podziękować i wysłać pocztówki. Mało kto pewnie ma szanse zdobyc kartkę z Gruzji czy też Iranu, a dzieki temu ja będę w stanie zrealizować swoje marzenie Uśmiech
Proszę tutaj sobie przeczytać więcej na moim blogu:

http://boney.bikestats.pl/893057,Czy-kto...ruzji.html

a tutaj fanpage na facebooku.
https://www.facebook.com/blogpodrozniczy

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość! Uśmiech

Karol
04-07-2013 09:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Martina Offline
rebeliantka! XD
*******

Liczba postów: 3,185
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 16
Post: #2
RE: Czy ktoś reflektuje na pocztówkę z Iranu lub Gruzji?
Bardzo fajna opcja, z tego co pamiętam to ekipa busemprzezświat też oferowała pocztówkę za parę złotych więcej Oczko jeśli zdążę przed Twoim wyjazdem mieć jakichś kilka złotych za dużo, to na pewno się skuszę. i przypuszczam że sporo z nas faktycznie tak zrobi Oczko dobrze trafiłeś. powodzenia! Szczęśliwy

let's twist again, like we did last summer!


adres aktualny - brytyjski z 66 na przodzie!